Tentang Jurnal Ini
MEDIANTARA (Media, Innovation, and Applied Research): Indonesian Journal of Creative Business and Technology (IJCBT) is the first journal developed within the Multimedia Nusantara Polytechnic, an academic journal in creative and technology-based business. This journal aims to stimulate scientific thoughts from professionals and scholars from all over the world regarding research issues in the fields of business, management, and tourism that support technology-based creativity.
MEDIANTARA: IJCBT accepts manuscripts from all areas of management, business, and creative business research, as well as applied and theoretical research. Both areas of published business research must provide a clear connection by demonstrating the essential and compelling urgency of the relationship between business and the use of technology.
MEDIANTARA: IJCBT is published twice a year: January and July
Terbitan Terkini

MEDIANTARA (Media, Innovation, and Applied Research): Jurnal Indonesia Bisnis dan Teknologi Kreatif (IJCBT) merupakan jurnal pertama yang dikembangkan oleh Politeknik Multimedia Nusantara, sebagai jurnal akademik di bidang bisnis berbasis kreativitas dan teknologi. Jurnal ini bertujuan untuk mendorong pemikiran ilmiah dari para profesional dan akademisi dari seluruh dunia terkait isu-isu riset dalam bidang bisnis, manajemen, dan pariwisata yang mendukung kreativitas berbasis teknologi.
MEDIANTARA: IJCBT menerima naskah dari seluruh bidang riset manajemen, bisnis, dan bisnis kreatif, baik yang bersifat terapan maupun teoretis. Setiap riset bisnis yang diterbitkan harus menunjukkan keterkaitan yang jelas dan urgensi yang kuat mengenai hubungan antara bisnis dan pemanfaatan teknologi.
MEDIANTARA: IJCBT terbit dua kali dalam setahun, yaitu pada bulan Januari dan Juli.